Děkujeme za účast na konferenci CADfórum 2025 - podívejte se na reportáž
Přes 120.500 registrovaných u nás, celkem 1.108.000 registrovaných (CZ+EN).
Tipy pro AutoCAD 2026, pro Inventor 2026 a pro Revit 2026.
Vyzkoušejte nový přesný Kalkulátor,
vylepšený Převodník jednotek a
proměnné prostředí AutoCADu.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět
|
archiv |
| Autor | |
KoudelkaJiri
Diskutér
Arkance Systems Přihlášen: 09.říj.2012 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Revit Stav: Offline Bodů: 40 |
Téma: Autodesk 360 Rendering - sync errorZasláno: 16.led.2013 v 12:57 |
|
Vypadá to, že máte poškozenou Autodesk Material Library, která se standardně instaluje s Revitem.
Podívejte se, zda máte dané soubory v tomto umístění: c:\Program Files (x86)\Common Files\Autodesk Shared\Materials\2013\assetlibrary_base.fbm\Mats\Metal\external.dependency\Simple_Metal_Mtl_Break_pattern.jpg Jestliže ne, bylo by vhodné přeinstalovat Material Library z instalačního média. Jestliže je poškozená jen část, bude nutné nejdříve odinstalovat přes Ovládací panely...
|
|
![]() |
|
NeumimTo
Diskutér
Přihlášen: 29.lis.2012 Lokalita: ČR (VY) Používám: Revit 1203 Stav: Offline Bodů: 11 |
Zasláno: 15.led.2013 v 15:23 |
|
Dobrý den,
udělal jsem projekt znova a na stěny vložil celkem 2 různé materiály. Nic jiného jsem nějak neobarvoval. Když chci renderovat, tak se dějě to samé co předtím, ale ještě před renderingem na mě vyletí tato hláška: Chápu to tak, že chybí nějaké textury a proto se nedaří rendrování. Jak tyto textury případně doplnit? Mohu zaslat projekt, pokud to chcete zkusit vyrendrovat. Děkuji a přeji hezký den
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor
ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 22057 |
Zasláno: 11.led.2013 v 16:25 |
|
Service Pack Revitu s tou chybou Sync nemá nic společného - ten tip se odkazuje na SP1 pro službu Sync.
Pokud to dělá jen u některých projektů, může to být problém objemu dat nebo odkazů na neexistující komponenty projektu (CAD soubory, obrázky...).
|
|
![]() |
|
NeumimTo
Diskutér
Přihlášen: 29.lis.2012 Lokalita: ČR (VY) Používám: Revit 1203 Stav: Offline Bodů: 11 |
Zasláno: 11.led.2013 v 16:10 |
|
Přišel jsem na zajímavou věc. V jiných projektech mi rendering funguje (na stejné šabloně). Myslíte, že mám dělat projekt znova nebo to lze nějak opravit?
Děkuji
|
|
![]() |
|
NeumimTo
Diskutér
Přihlášen: 29.lis.2012 Lokalita: ČR (VY) Používám: Revit 1203 Stav: Offline Bodů: 11 |
Zasláno: 10.led.2013 v 17:01 |
SP1 aplikovaný mám, ale nepomáhá to. Bohužel to stále nefunguje a nevím co stím. Na tech. podpoře mi napsali ať nainstaluji toto http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=20679231&linkID=9273944 , ale když chci tuto aktualizaci instalovat tak to píše: "Verzi aktualizace nebylo možné nainstalovat, protože očekávaný produkt Autodesk nebyl ve vašem počítači nalezen. Ujistěte se, že používáte správnou verzi aktualizace pro daný produkt"
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor
ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 22057 |
Zasláno: 09.led.2013 v 23:06 |
|
Může to být dočasný problém spojení nebo chyba komponenty Autodesk Sync. Máte aplikovaný SP1?
|
|
![]() |
|
NeumimTo
Diskutér
Přihlášen: 29.lis.2012 Lokalita: ČR (VY) Používám: Revit 1203 Stav: Offline Bodů: 11 |
Zasláno: 09.led.2013 v 16:30 |
|
Dobrý den,
do dnešního dne jsem dělal několik rendrů z programu Revit 2013 pomocí služby Autodesk 360 (rendrování ve službě Cloud). Dnes jsem chtěl odeslat k rendru další obrázky, vše se odešle a v galerii rendrů vidím, že se tam něco rendruje, ale po asi hodině mi vyjede chyba synchronizace. Konkrétně je to tato hláška: Autodesk 360: Sync Error: An error occurred while synchronizing your documents with Autodesk 360 Co stím? Děkuji
|
|
![]() |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět
|
|
| Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,262 sekund.



Autodesk 360 Rendering - sync error

Možnosti tématu


Vladimír Michl napsal(a):