Děkujeme za účast na konferenci CADfórum 2025 - archiv s prezentacemi rozešleme do 6.10.
Přes 119.500 registrovaných u nás, celkem 1.102.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a
proměnné prostředí AutoCADu.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
michalbe ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 04.čer.2013 Lokalita: Slovensko Používám: Autocad Mechanical, Inventor, Vault Stav: Offline Bodů: 5 |
![]() Zasláno: 20.led.2017 v 14:55 |
ani čistá odinštalace nepomohla
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Online Bodů: 22002 |
![]() |
Jedině mohu navrhnout čistou odinstalaci - http://www.cadforum.cz/cadforum/rucni-odinstalace-inventoru-poskozena-instalace-tip7161 a reinstalaci. Nebo vám mohou poradit kolegové na Helpdesku.
|
|
![]() |
|
michalbe ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 04.čer.2013 Lokalita: Slovensko Používám: Autocad Mechanical, Inventor, Vault Stav: Offline Bodů: 5 |
![]() |
TreView preinstalovany. Ako môžem zistit kde je problem? Som s toho zúfaly, pracujem s inventorom a autocadom 12rokov a toto sa mi ešte nestalo. A nikto nevie čo s tým...
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Online Bodů: 22002 |
![]() |
Pokud to dělá i po čisté reinstalaci, pak je zřejmě problém v samotné instalaci - antivir, práva, poškozený .Net, TrueView, kolize s jinou aplikací.
|
|
![]() |
|
michalbe ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 04.čer.2013 Lokalita: Slovensko Používám: Autocad Mechanical, Inventor, Vault Stav: Offline Bodů: 5 |
![]() |
nepomohlo nič.
už som skúšal: -preregistrovať "inventor /install" -preinštalovať inventor -reset utility -spustiť pod iným užívateľom -problém je na dvoch pc. Na jednom je Product design suite ultimate 2017 a na druhom premium. |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Online Bodů: 22002 |
![]() |
![]() |
|
michalbe ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 04.čer.2013 Lokalita: Slovensko Používám: Autocad Mechanical, Inventor, Vault Stav: Offline Bodů: 5 |
![]() |
Inventor 2017 (R3) pri exporte výkresu do Autocad DWG hlási "error saving file"
Nevie niekto kde je problém? Tento istý problém sa vyskytuje na dvoch PC nezávisle. Nepomohlo ani preinštalovanie, ani preregistrovanie v systéme ani zmena užívateľa. ..ďakujem z každý nápad.. |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,195 sekund.