Registrujte se na 22. ročník konference CADfórum 2025 - 30.9. Zámek Valeč.
Přes 119.000 registrovaných u nás, celkem 1.099.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a aktualizovaný Generátor čarových kódů.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
Stránka 123> archiv |
Autor | |
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21970 |
![]() Zasláno: 10.bře.2009 v 07:47 |
To je právě (dost častý) omyl - je potřeba rozlišovat typem podpory v diskuzním fóru (kolegové uživatelé), na supportu Xanadu (technici Xanadu) a na supportu Autodesku (výrobce).
Pokud si chcete popovídat o nějakém problému a dozvědět se jestli na něj už někdo narazil, popř. jak jej řešil, je ideální platformou fórum. Na váš dotaz ale také nemusí odpovědět nikdo nebo odpověď nemusí vést k žádanému výsledku - prostě podle zkušeností a ochoty odpovídajících uživatelů. Technici Xanadu se fóra účastní jen podle svých časových možností.
Pokud chcete vyřešit konkrétní technický problém, je správným kontaktem support@xanadu.cz. Tam dostanete odpověď určitě, můžete poskytovat nezveřejnitelné soubory, jsou definované reakční doby. Pokud existuje hotfix nebo řešení na danou chybu, dostanete je. V případě, že jde o problém v aplikaci, technici problém eskalují na Autodesk.
A nakonec support Autodesku (ať už eskalovaný - viz výše) nebo zadaný prostřednictvím subscription centra. Odpovědi se dočkáte také určitě (někdy v řádu hodin, někdy v řádu dnů), někdy je potřeba poskytnout silnější důkazy chyby.
PS: častá přání uživatelů samozřejmě Autodesku tlumočíme, ale pro přímé vyjádření tužeb slouží tzv. wishlisty (nikoliv support)
|
|
![]() |
|
Rostislav Říha ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() Přihlášen: 03.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACA 2010 Stav: Offline Bodů: 1615 |
![]() |
[QUOTE=Vladimír Michl]A zkoušel jste support@xanadu.cz?.[/QUOTE]
Nezkousel.
Zkusil jsem to jednou - a nic proti xanadu, ktereho si jako firmy velmi vazim - uz nebudu tu zkusenost opakovat. Radeji se vzdy zeptam v tomto foru:
resil jsem kdysi causu 691897, ktera se vlekla natolik, ze jsme proste tu jasne zdokumentovanou a na ceske strane (xanadu) pochopenou chybu vzali jako danost a rozhodli se s ni zit. Kdyz si to predstavim manazersky, tak mechanismus supportu nemuze byt zalozen na nicem jinem nez na snaze nechat maximum problemu vyhnit - a to ted nepomlouvam jen autodesk, ale i jeho uzivatele: staci si precist, co je jako top 10 prani uzivatelu autocadu... to, ze pulka tech veci je v pohode resitelna stavajicimi prostredky dava jasny obrazek o jejich urovni.
Takze jeste jednou: na support se se svymi problemy obracet nebudu. Xanadu si vazim mimo jine i proto, ze investuje prostredky do chodu tohoto fora, ktere nakonec funguje lepe, nez cely support.
Kdyby svrchuuvedene porovnani funkcnosti suppportu x fora prijalo za sve i xanadu, tak bychom se dostali k tomu, ze xanadu zaregistruje support request, ze nekolik z jeho klientu si uz nepreje dalsi funkce, ale stabilitu.
Podobne by xanadu mohlo zavest u podpisu uzivatele kolonku je/neni klientem xanadu a v pripade ze je a jeho dotaz na foru neni zodpovezen, tak by ho automaticky resil support - ve vysledku je pro support stejne uspora casu to, ze ho uzivatele neobtezuji dotazy, ktere si ve foru pozodpovidaji mezi sebou...
...
|
|
Rostislav Říha
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21970 |
![]() |
To nevím, kolegům možná ano.
|
|
![]() |
|
Buba ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 05.říj.2005 Lokalita: Slovensko Používám: AEC Collection Stav: Offline Bodů: 1692 |
![]() |
FATAL ERROR: Unhandled 80000003h Exception at 610064h
A táto chyba Vám niečo prosím hovorí?
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21970 |
![]() |
A zkoušel jste support@xanadu.cz? To je známá chyba způsobená nesprávným souborem Microsoft MFC (vneseným instalací nějaké jiné aplikace). Pošleme vám správnou verzi souboru.
|
|
![]() |
|
Romain ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() ![]() Přihlášen: 24.dub.2006 Lokalita: ČR (Pha) Používám: C3D 2019, Map3D2016, Infraworks, ReCAP Stav: Offline Bodů: 323 |
![]() |
tuto hlášku mám denně i několikrát na očích... |
|
Roman JANEČEK / Prague Airport
LetGIS |
|
![]() |
|
Ferdinand ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (JM) Používám: AutoCAD2004 (EN) na Windows XP Stav: Offline Bodů: 1906 |
![]() |
No, to bych s takovou určitostí netvrdil - nejspíše si hrají každý pěkně na vlastním písečku a každé zrnko písku prodají dvakrát a to pokaždé za cenu celého kopečku. Konstruktivnější a praktičtější myšlení než vývojáři Autodesku mají pokročilí uživatelé/programátoři. Proto já osobně nikdy nehledám na svoje dotazy odpovědi (které samozřejmě v Helpu nejsou...) u Autodesku, ale na různých CAD-fórech a jiných internetových stránkách - napíšu-li stěžejní výraz do Googlu (prvně CZ, pak i EN), hned získám několik užitečných odkazů na ještě užitečnější rady/návody/postupy/vysvětlení.
|
|
-FerTh-
|
|
![]() |
|
Romain ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() ![]() Přihlášen: 24.dub.2006 Lokalita: ČR (Pha) Používám: C3D 2019, Map3D2016, Infraworks, ReCAP Stav: Offline Bodů: 323 |
![]() |
Já jim do hlášení o chybě píšu ať jsou do p..., dríve jsem se rozepisoval, ale jediné co mi přišlo za abych si nainstaloval nový SP.
Bohužel máte pravdu, že každá novější verze má nižší stabilitu. Ale všechno je práce obchodníku Autodesku, prodávat, prodávat a prodávat..... obyč.rohlíky taky už dnes nestojí za nic. Podle mě není potřeba vydávat ročně novou verzi, kdyby ji radši udělali pořádně, a důkladně otestovali. Je to vlastně úplně jednoduché ..Microsoft, Autodesk, HP a pod si vzájemně hrají do kapsy. |
|
Roman JANEČEK / Prague Airport
LetGIS |
|
![]() |
|
Buba ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 05.říj.2005 Lokalita: Slovensko Používám: AEC Collection Stav: Offline Bodů: 1692 |
![]() |
Úplne s Vami súhlasím a pripájam sa k Vašim návrhom.
Kľudne obetujem vylepšený Layer Manager, dokonca aj Ribbon.....
Len aby sa jednoduché súbory neotvárali viac ako 1 sekundu, nerúcal sa mi AutoCAD po obyčajnom MOVE, nevytváral sa mi acad.err pri bežnej práci....
Kľudne si budem dopisovať naďalej s AutoDeskom, ale radšej vo veci chvál na funkčný a spoľahlivý SW ako opisovať postupnosť bežných krokov, ktoré viedli k zrúteniu aplikácie a aj tak sa mi nedostane odpovedi prečo sa tak deje. :(
BTW: čudné, že tu píšu výlevy TOP users, ktorí väčšinou radia ako problém v Acade vyriešiť. Rozmýšľam, či programátori Visty nepracujú vo voľnom čase pre Autodesk? Tak by sa dala vysvetliť rýchlosť nových verzií.
|
|
![]() |
|
Ferdinand ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (JM) Používám: AutoCAD2004 (EN) na Windows XP Stav: Offline Bodů: 1906 |
![]() |
Po přečtení všech předchozích příspěvků radostně jásám a dím: Jak dobré jest, že ještě pořád pracuji v AutoCAD2004(EN) s Windows XP! - Nepotřebuji 3 GB RAM, postačí 1 GB
- Nepotřebuji HD 120 GB, postačí 40 GB
- Pravidelně čistím registry
- Občas defragmentuji disk
- Nepoužívám síťovou verzi ACAD
- Mám aplikováno všechny SP a patche (poslední SP i opakovaně)
- Antivir ani firewall ohledně souborů CADu mne neobtěžuje
- Sice se mi také vytvoří občas acad.err, ale to pouze v případech, kdy pouštím nějaký skript, který má rychlý průběh anebo nestandardní ukončení
|
|
-FerTh-
|
|
![]() |
|
Ivan Rybák ![]() Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 10.lis.2005 Lokalita: ČR (LB) Používám: Civil 3D 2010 Stav: Offline Bodů: 109 |
![]() |
Tak to s Vámi naprosto souhlasím.
Často vzpomínám na R13 a R14 - když se zhroutil, tak to bylo v 90% případů chybou uživatele, dnes je to naopak ! .... hroutí se uživatel. |
|
![]() |
|
Rostislav Říha ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() Přihlášen: 03.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACA 2010 Stav: Offline Bodů: 1615 |
![]() |
Když jsem byl mladší, tak fungovalo, že když jsem měl výkres bez cizích entit, vytvořený v v autocadu, a on se mi začal sekat, tak se otevřel přes recover a vše bylo zase ok.
taky tehdy fungovalo, že velký a komplikovaný výkres prostě jen trvalo déle otevřít - žádný error...
V té dávné minulosti jsem zažíval dny, kdy jsem ráno autocad zapnul, kreslil v něm, večer ho vypnul a šel domů.
Prosím o support request - uživatelům se stýská po stabilitě a rádi jí obětují nějakou novou funkčnost....
|
|
Rostislav Říha
|
|
![]() |
|
Buba ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 05.říj.2005 Lokalita: Slovensko Používám: AEC Collection Stav: Offline Bodů: 1692 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21970 |
![]() |
Nemyslím, že by případné pády souvisely s Ribbonem - nakonec to snadno můžete vyzkoušet: Ribbon jde snadno vypnout. Co se týče ACAD.ERR - není ani tak důležité, že je vytvořen jako co v něm je zapsáno. Z toho se dá většinou nalézt zdroj problému.
|
|
![]() |
|
Buba ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 05.říj.2005 Lokalita: Slovensko Používám: AEC Collection Stav: Offline Bodů: 1692 |
![]() |
Skúsila som vytvoriť nový výkres v jednoduchom adresári, bez nakreslených objektov. Nebola žiadna chyba. Otvorila som ho, nakreslila som kružnicu a uložila pod novým menom a rovnaká chyba je pri každom zatvorení súboru. Bez ohľadu, či v ňom robím zmeny, alebo nie, či ho opätovne uložím, alebo nie. Stačí ho otvoriť a zatvoriť bez hocijekého iného kliku a vytvorí sa acad.err s rovnakou chybou. Vie mi niekto poradiť v čom to môže byť?
|
|
![]() |
|
Buba ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 05.říj.2005 Lokalita: Slovensko Používám: AEC Collection Stav: Offline Bodů: 1692 |
![]() |
Ja viem, že acad.err sa má vytvoriť vždy po páde AutoCADu, ale mne sa vytvorí vždy po zatvorení každého jedného súboru.
Už som si preinštalovala Acad a stále:
FATAL ERROR: Unhandled 80000003h Exception at 610064h
|
|
![]() |
|
zdrk ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 03.kvě.2007 Lokalita: ČR (KV) Používám: Začínám bojovat s AutoCad 2015 respektive BDS 2015 Stav: Offline Bodů: 1803 |
![]() |
Zlatá stará dobrá R14 případně 2005 .
|
|
![]() |
|
Kosík ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.říj.2004 Lokalita: Czech Republic Používám: ACA 2017 + DT+, Revit 2017 Stav: Offline Bodů: 538 |
![]() |
Přeji příjemný de
Na to aby 2009 spolehlivě padala, stačí otevřít najednou více výkresů a začít je vypínat. Devět z deseti pokusů normálního vypínání skončí chybou. Při pokusu vypnout více výkresů najednou to skončí chybou skoro vždy. acad.err je nezbytným provodcem této verze. Má i své výhody, lze vypnout stavové řádky. Za tři další verze budou ribbony tam, kde byl DTklik R14. Jan Kosík |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
Stránka 123> archiv |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,373 sekund.