Děkujeme za účast na konferenci CADfórum 2025 - podívejte se na reportáž
Přes 120.000 registrovaných u nás, celkem 1.105.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a
proměnné prostředí AutoCADu.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět
|
archiv |
| Autor | |
Marie H.
Diskutér
Přihlášen: 28.říj.2020 Lokalita: ČR (MS) Používám: AutoCAD Stav: Offline Bodů: 17 |
Téma: Zbývá vám 2 dníZasláno: 02.kvě.2022 v 06:29 |
|
Revit mi dnes najednou píše hlášení - "Zbývá vám 2 dní k vytvoření připojení k internetu" a že ztratím přístup k softwaru. Co je to za hlášení? K internetu normálně připojená jsem.
|
|
![]() |
|
Peter Jirat
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager
Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3946 |
Zasláno: 02.kvě.2022 v 07:24 |
|
V nabídce možných update a addin je taky Autodesk licence update nebo něco podobného, je potřeba to nainstalovat, restartovat a hláška by na chvíli mela zmizet.
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor
ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 22038 |
Zasláno: 02.kvě.2022 v 09:55 |
|
Zastaralá licenční služba je jedna z možných příčin. Autodesk licence potřebuje minimálně 1x měsíčně ověřit proti licenčnímu serveru. Dlouhodobé selhání tohoto připojení se pak projeví takto. Příčina ale může být i ve vašem proxy serveru/firewallu nebo rozštelovaném systémovém času. Uděláme k tomu tip.
|
|
![]() |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět
|
|
| Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,141 sekund.



Zbývá vám 2 dní
Možnosti tématu

