ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.093.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Katalog CAD bloků
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoHULA 2010

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: HULA 2010
    Zasláno: 13.čvc.2009 v 08:09
Už jste někdo žádal o SN pro HULA 2010 pro síťové licence? Používá se stejný formulář, jako v minulých verzích?
   Posílal jsem 18/6 a dodnes naprosto žádná reakce. Navíc se mi podařilo dostat můj účet na Subscriprion Centru do nějakého divného stavu - nemůžu se přihlásit ať zkouším cokoliv.
 
Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
Jiří Šeda Zobrazit panel
ARKANCE support
ARKANCE support
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 04.bře.2005
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 56
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 13.čvc.2009 v 09:10
Dobrý den,
 
pro žádost o aktivaci HULA pro síťové verze je nutné vyplnit online formulář, který se nachází v Subscription Centru.
Pokud jste formulář posílal emailem, bohužel nebude na tuto žádost brán v Autodesku zřetel.
V případě problémů s loginem do Subscription Centra si můžete nechat vygenerovat nové heslo pomoci funkce Forgot Password.
 
S pozdravem
Jiří Šeda
 
Zpět nahoru
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 13.čvc.2009 v 09:22
Děkuji za reakci, pane Šedo.
Samozřejmě jsem neodesílal FORMULÁŘ mailem, ale jak píšu, využil jsem pdf formulář, který jsem měl uložený z minulé verze. Jak víte, tento formulář automaticky vytvoří zprávu s přiloženými xml daty a odešle ji pomocí mailového klienta (Outlook). To jsem udělal 18/6 a nedostal jsem ani odpověď automatu.
   Do subscription centra se nedokážu přihlásit. Funkci zapomenutí ID a zapomenutí hesla jsem zkoušel, a dostal jsem dočasné heslo. Ale žádným způsobem se mi nepodařilo nastavit nové heslo - přestože požadavky na komplexnost jsem evidentně splnil. Teď už mi to ani nedává dočasné heslo - asi jsem vyčerpal nějaký povolený počet pokusů.
   Ve skutečnosti Subscription centrum ani nepotřebuji, stačil by mi ten platný formulář.
   Zástupce XANADU, se kterým běžně komunikuji, se mi na mail z minulého týdne neozval - asi dovolená.
   A tak mi pěkně plyne pracovní doba...
Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 13.čvc.2009 v 09:35
Zajímavá věc. Toho 18/6 jsem odesílal 3 formuláře (máme celkem 3 SN).
Dodatečně jsem zjistil, že v jednom jsem omylem uvedl verzi 2009, místo 2010. Rozpracoval jsem si tedy opravu a nechal ji zatím v konceptech - jestli se ujme ten chybný nebo ne.
   Teď jsem ho zkusil poslat a OKAMŽITĚ jsem dostal odpověď automatu. Asi jsem byl zase rychlejší, než inženýři z Autodesku ;-)
   Takže zkusím ZNOVA poslat i ty zbývající a uvidíme, co se bude dít.
 
děkuji za pozornost
Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
Jiří Šeda Zobrazit panel
ARKANCE support
ARKANCE support
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 04.bře.2005
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 56
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 13.čvc.2009 v 09:50
Každopádně, ikdyž jste žádal o 2009, měli se ozvat...
 
Nechám Vám vygenerovat úplně nový login, pošlete mi prosím svůj email.
 
S pozdravem
Jiří Šeda
 
Zpět nahoru
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 13.čvc.2009 v 12:46
Já vždycky za ten rok zapomenu, jak to vlastně bylo..
Po zprávě automatu jsem dostal další. Cituji:
 

Thank you for your request. 

The Home Use License is available for active Subscription customers, as noted in the FAQ. However, this must be applied for, and once approved you are issued a separate companion Standalone serial number, which is used for activation.  We can only issue home use standalone activation codes once this process has been completed and the companion serial number has been assigned.

To apply, log into the Subscription Center, and download the application form, available in the "Downloads" section of the Subscription Center.  Please allow up to 4 business days for your application to be processed.

Ale to jsem snad všecko udělal, ne? (Moje angličtina není nic moc :-( )
Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
Jiří Šeda Zobrazit panel
ARKANCE support
ARKANCE support
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 04.bře.2005
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 56
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 13.čvc.2009 v 13:19
Ano, pokud jste udělal přesně tohle, čili vyplnil online formulář a odeslal, pak je vše OK a během několika dní by měla přijít autorizace.
 
Pouze připomenu obecná pravidla:
- zákazník může žádat pouze sám za sebe, žádosti někoho jiného jsou považovany za neplatné.
- údaje ve formuláři se musí shodovat s údaji v Subscription Centru - zejména název společnosti, jméno osoby a jeho email, protože jinak to Autodesk považuje za neplatnou žádost z důvodu možného zneužití třetí stranou. Tím chrání vás, uživatele.
 
 
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 9416:Jak reaktivovat expirovanou domácí licenci CAD aplikace?
Tip 10333:Licence pro domácí použití (Home Use) u CAD pronájmů.
Tip 10241:Jak si vyžádat fyzická média nebo domácí licenci produktu Autodesk?
Tip 4386:Mohu legálně provozovat druhou kopii AutoCADu na mém dalším PC?
Tip 7385:VIPChyba "Není implementováno" při propojení XLS parametrů v Inventoru 2010.
Tip 7309:VIPNefunguje report Trasa-Niveleta v AutoCADu Civil 3D 2010 CZ.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,168 sekund.