Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.093.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() Zasláno: 13.čvc.2009 v 08:09 |
Už jste někdo žádal o SN pro HULA 2010 pro síťové licence? Používá se stejný formulář, jako v minulých verzích?
Posílal jsem 18/6 a dodnes naprosto žádná reakce. Navíc se mi podařilo dostat můj účet na Subscriprion Centru do nějakého divného stavu - nemůžu se přihlásit ať zkouším cokoliv.
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Jiří Šeda ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
ARKANCE support ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 04.bře.2005 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Autodesk Stav: Offline Bodů: 56 |
![]() |
Dobrý den,
pro žádost o aktivaci HULA pro síťové verze je nutné vyplnit online formulář, který se nachází v Subscription Centru.
Pokud jste formulář posílal emailem, bohužel nebude na tuto žádost brán v Autodesku zřetel.
V případě problémů s loginem do Subscription Centra si můžete nechat vygenerovat nové heslo pomoci funkce Forgot Password.
S pozdravem
Jiří Šeda
|
|
![]() |
|
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() |
Děkuji za reakci, pane Šedo.
Samozřejmě jsem neodesílal FORMULÁŘ mailem, ale jak píšu, využil jsem pdf formulář, který jsem měl uložený z minulé verze. Jak víte, tento formulář automaticky vytvoří zprávu s přiloženými xml daty a odešle ji pomocí mailového klienta (Outlook). To jsem udělal 18/6 a nedostal jsem ani odpověď automatu.
Do subscription centra se nedokážu přihlásit. Funkci zapomenutí ID a zapomenutí hesla jsem zkoušel, a dostal jsem dočasné heslo. Ale žádným způsobem se mi nepodařilo nastavit nové heslo - přestože požadavky na komplexnost jsem evidentně splnil. Teď už mi to ani nedává dočasné heslo - asi jsem vyčerpal nějaký povolený počet pokusů.
Ve skutečnosti Subscription centrum ani nepotřebuji, stačil by mi ten platný formulář.
Zástupce XANADU, se kterým běžně komunikuji, se mi na mail z minulého týdne neozval - asi dovolená.
A tak mi pěkně plyne pracovní doba...
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() |
Zajímavá věc. Toho 18/6 jsem odesílal 3 formuláře (máme celkem 3 SN).
Dodatečně jsem zjistil, že v jednom jsem omylem uvedl verzi 2009, místo 2010. Rozpracoval jsem si tedy opravu a nechal ji zatím v konceptech - jestli se ujme ten chybný nebo ne.
Teď jsem ho zkusil poslat a OKAMŽITĚ jsem dostal odpověď automatu. Asi jsem byl zase rychlejší, než inženýři z Autodesku ;-)
Takže zkusím ZNOVA poslat i ty zbývající a uvidíme, co se bude dít.
děkuji za pozornost
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Jiří Šeda ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
ARKANCE support ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 04.bře.2005 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Autodesk Stav: Offline Bodů: 56 |
![]() |
Každopádně, ikdyž jste žádal o 2009, měli se ozvat...
Nechám Vám vygenerovat úplně nový login, pošlete mi prosím svůj email.
S pozdravem
Jiří Šeda
|
|
![]() |
|
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() |
Já vždycky za ten rok zapomenu, jak to vlastně bylo..
Po zprávě automatu jsem dostal další. Cituji:
Thank you for your request. The Home Use License is available for active Subscription customers, as noted in the FAQ. However, this must be applied for, and once approved you are issued a separate companion Standalone serial number, which is used for activation. We can only issue home use standalone activation codes once this process has been completed and the companion serial number has been assigned. To apply, log into the Subscription Center, and download the application form, available in the "Downloads" section of the Subscription Center. Please allow up to 4 business days for your application to be processed. Ale to jsem snad všecko udělal, ne? (Moje angličtina není nic moc :-( ) |
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Jiří Šeda ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
ARKANCE support ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 04.bře.2005 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Autodesk Stav: Offline Bodů: 56 |
![]() |
Ano, pokud jste udělal přesně tohle, čili vyplnil online formulář a odeslal, pak je vše OK a během několika dní by měla přijít autorizace.
Pouze připomenu obecná pravidla:
- zákazník může žádat pouze sám za sebe, žádosti někoho jiného jsou považovany za neplatné.
- údaje ve formuláři se musí shodovat s údaji v Subscription Centru - zejména název společnosti, jméno osoby a jeho email, protože jinak to Autodesk považuje za neplatnou žádost z důvodu možného zneužití třetí stranou. Tím chrání vás, uživatele.
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,188 sekund.