Děkujeme za účast na konferenci CADfórum 2025 - podívejte se na reportáž
Přes 120.000 registrovaných u nás, celkem 1.104.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a 
proměnné prostředí AutoCADu.
 Diskuzní fórum, poradna
 ?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností
 Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi.
 Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
 Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
 
 | 
 
    Odpovědět  
   | 
  archiv | 
| Autor | |
   
   Biolit  
   Profil člena 
    Odeslat soukromou zprávu 
    Najít příspěvky člena 
    Navštívit stránky člena 
    Přidat do seznamu známých  
   Zasloužilý člen  
   Přihlášen: 09.bře.2007 Lokalita: ČR (MS) Používám: 3dsmax Stav: Offline Bodů: 162  | 
  
     Téma: Maya alebo 3ds maxZasláno: 23.srp.2011 v 18:30  | 
 
| 
   
    
   myslim, ze je to spis otazka exportu z dane aplikace, ktery si vetsinou tvurci enginu vytvareji sami. Takze bych se podival spis na stranky toho enginu nebo jim napsal, jestli maj export i pro mayu. Kazdopadne si myslim, ze v tomhle bude mit asi 3dsmax trochu navrch v podobe uzivatelske podpory. 
   
  moje osobni zkusenost z mych zacatku - ja zacinal s mayou a po nekolika tydnech bloumani jsem to vzdal a zkusil 3dsmax. Sedl mi natolik, ze uz jsem u nej zustal. Ale to samozrejme neznamena, ze to tak bude u kazdeho. 
    | 
 |
![]()  | 
 |
   
   am0n  
   
   Nováček  
   Přihlášen: 09.led.2011 Lokalita: Slovensko Používám: AutoCAD2011 Stav: Offline Bodů: 2  | 
  
     Zasláno: 23.srp.2011 v 16:36 | 
 
| 
   
    
   a nepoznáte dáky engine ktorý podporuje mayu ? lebo čo som videl tak ono sa to dá dostať z mayi do unreal engine ale iba pomocov dákeho programu a ževraj sú tam dáke nevýhody .... teraz najnovšie  čo som zas pozeral tak hra Deus Ex: Human Revolution bola vytváraná aj pomocou autodesk maya 2012 
   
  http://area.autodesk.com/maya2012  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Vladimír Michl  
   Profil člena 
    Odeslat soukromou zprávu 
    Najít příspěvky člena 
    Navštívit stránky člena 
    Přidat do seznamu známých  
   Moderátor  
   ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 22020  | 
  
     Zasláno: 23.srp.2011 v 14:54 | 
 
| 
   
    
   Pro vývoj her je používanější Autodesk 3ds Max, pro filmové efekty zase spíš Autodesk Maya. Ale jednoznačná dělící hranice neexistuje. Někomu naopak připadá jednodušší 3ds Max.
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   am0n  
   
   Nováček  
   Přihlášen: 09.led.2011 Lokalita: Slovensko Používám: AutoCAD2011 Stav: Offline Bodů: 2  | 
  
     Zasláno: 23.srp.2011 v 14:42 | 
 
| 
   
    
   Dobrý deň chcel by som sa opýtať v ktorom program je lepšie robiť viac som zameraný na tvorbu hier väčšinou čo som našiel tak z 3ds maxu sa dajú rovno dávať veci do unreal enginu ale v maya taká možnosť neni .... čo sa modelovania týka maya sa mi zdá byť jednoduchšia tak preto sa chcem opýtať niekoho skúsenejšieho za odpovede ďakujem
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
    Odpovědět  
   | 
  |
| Přejít na fórum | Oprávnění fóra  ![]()  Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru  | 
 
Stránka byla vygenerována za 0,395 sekund.



 
 
 
 
 
 
 
Maya alebo 3ds max

 Možnosti tématu
   
