Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.093.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
hondzik08 ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 19.čvc.2008 Lokalita: ČR (JM) Používám: cad07 Stav: Offline Bodů: 3 |
![]() Zasláno: 12.dub.2010 v 21:09 |
Nevím, jak mám udělat, aby se mi zobrazoval background v renderu. Konkrétně obloha s mraky. Díky
|
|
![]() |
|
be_em ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.úno.2006 Lokalita: Slovensko Používám: Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT Stav: Offline Bodů: 865 |
![]() |
Jednoducho. Váš vybraný obrázok oblohy načítate do záložky Rendering - Enviroment - Enviroment Map. A zaškrtnete voľbu "Use map" .... alebo druhá komplikovanejšia možnosť (pre HDRI mapy) - pretiahnete materiál z materiálového editoru do záložky Rendering - Enviroment - Enviroment Map.
Prvý spôsob Druhý spôsob Stačí zadať správnu otázku do googlu a vyhodí vám tisícky tutoriálov. |
|
![]() |
|
Biolit ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 09.bře.2007 Lokalita: ČR (MS) Používám: 3dsmax Stav: Offline Bodů: 162 |
![]() |
dalsi varianta je dosadit oblohu postprodukcne. Vyrendrujete obrazek spolu s alpha kanalem a muzete oblohy menit podle libosti ve photoshopu ci jinem grafickem programu . Je to asi nejjednodussi a v mem pripade i nejpouzivanejsi metoda.
|
|
![]() |
|
be_em ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.úno.2006 Lokalita: Slovensko Používám: Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT Stav: Offline Bodů: 865 |
![]() |
To mu moc komplikujete ... a nie je to správne riešenie .... rendrovať do Alpha kanálu je mooooooc super vecička ale určite nie bez oblohy, však oblohu musíte vidieť vo všetkých reflexných povrchoch (okná domu), ovplyvňuje osvetlenie o HDRI ani nehovorím. Takže rendrujte so zapnutou oblohou vrátane Alpha kanálu a potom sa s pozadím vyhrajte vo Photoshope. Je troška nelogické mať v oknách odraz oblakov počas riadnej búrky a vymeniť to za červený západ slnka, že???
|
|
![]() |
|
Biolit ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 09.bře.2007 Lokalita: ČR (MS) Používám: 3dsmax Stav: Offline Bodů: 162 |
![]() |
1. autor tohoto vlakna se pta na pozadi, nikoliv na reflekce
2. pozadi v environmentu musite prizpusobovat cely zaber a nebo hledat vhodnou mapu z duvodu zachovani perspektivy a realneho vzhledu oblohy. Takze dosazeni oblohy v postprodukci je daleko rychlejsi a vysledek je tentyz. Navic pokud delate vice zaberu, tak neni vhodne mit u vsech zaberu z ruznych stran tutez oblohu 3. ano, urcitym resenim jsou HDR mapy, ale vetsinou nejsou v tak vysokem rozliseni, aby se daly pouzit jako mapy na pozadi. Na reflekce a osvetleni se daji pouzit. 4. ano mate pravdu, ze je nelogicke mit v oknech bourku a na pozadi cerveny zapad slunka. :) Upravil Biolit - 13.dub.2010 v 21:00 |
|
![]() |
|
be_em ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.úno.2006 Lokalita: Slovensko Používám: Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT Stav: Offline Bodů: 865 |
![]() |
1. áno, máte pravdu, ale uznajte že chcete mať na "oknách" správne odrazy,
2., 3., 4. naprostý súhlas To bola len moja poznámka, vzhľadom na to ak sa dotyčný pýta k základnému pozadiu v 3ds max tak na alpha kanály a postprodukciu vo Photoshope musí ešte dosť teórie doštudovať. |
|
![]() |
|
Biolit ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 09.bře.2007 Lokalita: ČR (MS) Používám: 3dsmax Stav: Offline Bodů: 162 |
![]() |
odpoved je vicemene v bodu 3. Ja pouzivam renderer Vray a da se v nem nastavit mapa pro reflekce. Takze nastavite pozadovanou bitmapu nebo HDRmapu a mate pozadovane odrazy. Daji se vsak udelat take v postprodukci. Obecne mam postprodukci radeji, protoze mate okamzitou kontrolu nad vysledkem.
|
|
![]() |
|
RastaWalkaH ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 01.říj.2010 Lokalita: ČR (Pha) Používám: 3ds Max Stav: Offline Bodů: 2 |
![]() |
a nebo si kolem sceny vytvoris kouly (sphere) das ji Pruhlednost ( See-throught (ALT plus X)) aby si videl na svou scenu pri vsech pohledech a das na ni texturu oblohy ktere nastavis oboustranna ... (2-sided) a muzes si oblohu libovolne otacet ;)
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,156 sekund.