Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.093.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Gohan ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 05.čvc.2011 Lokalita: Czech Republic Používám: 3DS max Stav: Offline Bodů: 5 |
![]() Zasláno: 05.čvc.2011 v 14:36 |
Ahoj, jak se da udelat normalni zrcadlo v 3D maxu? Da se vubec nejake udelat pomoci toho scanline renderu? Nekde na internetu jsem videl navody ale porad to neni uplne zrcadlo, nevypada to vubec jako zrcadlo jenom se tam neco odrazi to jako jo ale jinak to vubec nevypada dobre.
|
|
![]() |
|
Gohan ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 05.čvc.2011 Lokalita: Czech Republic Používám: 3DS max Stav: Offline Bodů: 5 |
![]() |
Mam na mysli jak bych udelal material ktery by vypadal jako nuz v tutorialu still life v 3D maxu 09. Vsechno se v nem proste odrazi .
|
|
![]() |
|
be_em ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.úno.2006 Lokalita: Slovensko Používám: Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT Stav: Offline Bodů: 865 |
![]() |
Tak chcete urobiť nôž (chróm, nerez) alebo zrkadlo??? To sú dve rôzne veci. Najjednoduchšie bude pre Vás priradiť objektu prednastavený materiál, mám pocit že pre ScanLine je sú to Proarch alebo Arch materiály, kde určite nájdete aj materiál pre sklo, chróm, nerez. Pozor! Nezameňte to s materiálmi určenými pre MentalRay. A samozrejme, kvalitný výsledok nezávisí len od materiálu ale aj od správneho nastavenia rendereru - takže na to skúste iný tutoriál.
|
|
![]() |
|
Gohan ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 05.čvc.2011 Lokalita: Czech Republic Používám: 3DS max Stav: Offline Bodů: 5 |
![]() |
Jo to je ono ten chrom no. Ale odrazelo se v nem uplne komplet vsechno vubec nevim jak to udelat.
|
|
![]() |
|
be_em ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.úno.2006 Lokalita: Slovensko Používám: Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT Stav: Offline Bodů: 865 |
![]() |
Nič nerobte, objektu priraďte materiál "CHROME". Ak nijako nepokazíte rendering a necháte ho v defaultnom nastavení tak tam musíte vidieť všetky odrazy. Resp. pozrite nejaký tutoriál na webe. Je toho dosť.
|
|
![]() |
|
be_em ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.úno.2006 Lokalita: Slovensko Používám: Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT Stav: Offline Bodů: 865 |
![]() |
Mali by ste nastaviť niečo takéto:
V záložke "Templates" nájdete určite položku CHROME. ![]() |
|
![]() |
|
be_em ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.úno.2006 Lokalita: Slovensko Používám: Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT Stav: Offline Bodů: 865 |
![]() |
Opravujem sa. Chrome materiál je len pod Mental Ray (ArchDesign materiál). Pod Scanline sú materiály METAL, takže skúste použiť "Metal - Polished". Celú knižnicu máte tu:
3ds max HELP |
|
![]() |
|
Gohan ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 05.čvc.2011 Lokalita: Czech Republic Používám: 3DS max Stav: Offline Bodů: 5 |
![]() |
Jeste jsem se chtel zeptat jak udelam ze kdyz si udelam nejakou plane, jako material na to dam obrazek predlohy, aby se na ten obrazek dalo trochu divat pri priblizeni? Chtel bych podle nej nakreslit line, ale kdyz to priblizim tak je to rozliseni opravdu odporne a to jsem zkousel obrazky s vysokym rozlisenim a je to to same jako kdyz jsem tam dam nejaky 200x200
|
|
![]() |
|
Gohan ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 05.čvc.2011 Lokalita: Czech Republic Používám: 3DS max Stav: Offline Bodů: 5 |
![]() |
A jo sice to podle toho nastaveni odrazi ale kdyz tam nemam tu luminenci tak to vypada uplne pruhledne.
Upravil Gohan - 07.čvc.2011 v 23:12 |
|
![]() |
|
be_em ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.úno.2006 Lokalita: Slovensko Používám: Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT Stav: Offline Bodů: 865 |
![]() |
V súčasnosti neuvidíte bitmapu vo viewporte úplne dokonale, bude to vždy nejaké kockaté aj keď dáte veľkú bitmapu. Pomôže nastavenie Customize - Preferences - Viewports - Configure Driver - zväčšite hodnoty aspon na 256 alebo 512. Ale moc sa s tým nehrajte.
Hodnoty materiálu zatiaľ neupravujte, nechajte všetko prednastavené tak ako je v materiáli "METAL - POLISHED". A hodnota Luminance má byť =0 nakoľko by ste toho urobili svietiaci objekt (horeuvedený obrázok je iba ako príklad, hodnoty podľa toho neupravujte). Na webe je obrovský počet tutoriálov pre 3ds max. Treba hľadať. CHROME Inak, úplne presne Vám neopoviem lebo ja nepoužívam v 3dsmax scan line renderer ale Mental Ray. Takže alternatívne si nastavte renderer na Mental Ray a ako materiál môžte použiť ArchDesign - CHROME. |
|
![]() |
|
Rasputin ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Nováček ![]() Přihlášen: 09.čer.2011 Lokalita: Slovensko Používám: 3DsMax 2012 Stav: Offline Bodů: 6 |
![]() |
Pokial chces chrome amterial tak skus toto (je to jednoduche a plni to ucel
![]() 1. Otvor material editor. 2. Zmen standard na raytrace 3. Do slotu "reflect" daj mapu "falloff" 4. Zmen "falloff type" na "fresenel" 5. Zmen (stale v fall....) Index of Refraction na 10 6. hotovo daj tam daco od coho sa to bue odrazat a je :) T |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,171 sekund.