Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 12357 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoMaya alebo 3ds max

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
am0n Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 09.led.2011
Lokalita: Slovensko
Používám:
AutoCAD2011
Stav: Offline
Bodů: 2
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Maya alebo 3ds max
    Zasláno: 23.srp.2011 v 14:42
Dobrý deň chcel by som sa opýtať v ktorom program je lepšie robiť viac som zameraný na tvorbu hier väčšinou čo som našiel tak z 3ds maxu sa dajú rovno dávať veci do unreal enginu ale v maya taká možnosť neni .... čo sa modelovania týka maya sa mi zdá byť jednoduchšia tak preto sa chcem opýtať niekoho skúsenejšieho za odpovede ďakujem
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21434
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 23.srp.2011 v 14:54
Pro vývoj her je používanější Autodesk 3ds Max, pro filmové efekty zase spíš Autodesk Maya. Ale jednoznačná dělící hranice neexistuje. Někomu naopak připadá jednodušší 3ds Max.
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - www.arkance-systems.cz
(podpora viz hd.cads.cz)
Zpět nahoru
am0n Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 09.led.2011
Lokalita: Slovensko
Používám:
AutoCAD2011
Stav: Offline
Bodů: 2
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 23.srp.2011 v 16:36
a nepoznáte dáky engine ktorý podporuje mayu ? lebo čo som videl tak ono sa to dá dostať z mayi do unreal engine ale iba pomocov dákeho programu a ževraj sú tam dáke nevýhody .... teraz najnovšie  čo som zas pozeral tak hra Deus Ex: Human Revolution bola vytváraná aj pomocou autodesk maya 2012
http://area.autodesk.com/maya2012
Zpět nahoru
Biolit Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 09.bře.2007
Lokalita: ČR (MS)
Používám:
3dsmax
Stav: Offline
Bodů: 162
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 23.srp.2011 v 18:30
myslim, ze je to spis otazka exportu z dane aplikace, ktery si vetsinou tvurci enginu vytvareji sami. Takze bych se podival spis na stranky toho enginu nebo jim napsal, jestli maj export i pro mayu. Kazdopadne si myslim, ze v tomhle bude mit asi 3dsmax trochu navrch v podobe uzivatelske podpory.

moje osobni zkusenost z mych zacatku - ja zacinal s mayou a po nekolika tydnech bloumani jsem to vzdal a zkusil 3dsmax. Sedl mi natolik, ze uz jsem u nej zustal. Ale to samozrejme neznamena, ze to tak bude u kazdeho.
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 4912:Jak převádět data mezi Autodesk Maya a 3ds max?
Tip 8258:Jak převést modely z 3ds Max do Autodesk Maya?
Tip 7980:Kaskádové licencování produktů Autodesk řady 2012.
Tip 8541:Kaskádové licencování produktů Autodesk řady 2013.
Tip 9162:Kaskádové licencování produktů Autodesk řady 2014.
Tip 11644:Jak načíst do 3ds Max 3D pozadí vytvořené ze série fotografií?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,734 sekund.