ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.093.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřeno3DS MAX Otočení polygonu

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
stety2 Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 20.srp.2012
Lokalita: ČR (VY)
Používám:
3ds max 2012
Stav: Offline
Bodů: 7
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: 3DS MAX Otočení polygonu
    Zasláno: 22.led.2013 v 21:16
Dobrý den,
Potřeboval bych poradit.

Mám model ten mám otexturovaný, když vytvořím nový polygon (Přes Editable Poly>Polygon>Create)
Tak někdy se mi textura vykreslí dobře ale někdy z druhé strany polygonu (Např. zevnitř modelu)
A já bych potřeboval vědět jak mám udělat aby se vykreslovala z venku modelu protože jinak je zevnitř a venku je průhledná.

(Jediné na co jsem přišel je ho otočit ručně ale to není možné pokud ho mám přichycený k jiným polygonům, vertexům...)

Děkuji za případnou odpověď.

Zpět nahoru
Biolit Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 09.bře.2007
Lokalita: ČR (MS)
Používám:
3dsmax
Stav: Offline
Bodů: 162
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 23.led.2013 v 00:06
v editpoly oznac dany polygon a tlacitko"flip"
Zpět nahoru
stety2 Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 20.srp.2012
Lokalita: ČR (VY)
Používám:
3ds max 2012
Stav: Offline
Bodů: 7
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 23.led.2013 v 15:19
Děkuji, bylo to tak jednoduché.
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 6659:Jak zjednodušit složitý 3D model?
Tip 13980:Interní chyba číslo 8 – Import souboru 3DS ukončen.
Tip 3195:VIPJak zprovoznit funkci DWG-Link (VIZ) i v 3ds max?
Tip 11470:Mohu spouštět 3ds Max Interactive na jiném počítači?
Tip 3790:Co je formát .W3D a jak jej načíst do 3ds max?
Tip 7474:Chybějící materiály po importu FBX souboru z Revitu do 3ds Max.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,145 sekund.