Registrujte se na 22. ročník konference CADfórum 2025 - 30.9. Zámek Valeč.
Přes 119.000 registrovaných u nás, celkem 1.098.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a aktualizovaný Generátor čarových kódů.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Radim Cech ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (MS) Používám: Autodesk Civil 2020 Stav: Offline Bodů: 848 |
![]() Zasláno: 10.čvc.2014 v 16:11 |
Zdravím konferenci
Při návrhu cyklistické stezky musíme zabrat pozemek s funkcí lesa ve vlastnictví Lesy ČR. A oni s tím zásadně nesouhlasí, že nás tam v žádném případě nepustí a argumentují něco o dobrém hospodáři s majetkem státu. Takový postoj nemám moc rád, já chápu, že kdybych protáhl prostředkem lesa cestu a mohl bych jít okolo, že by se někdo k tomu postavil negativně, ale tady jde o okraj lesa, kdy se při rozšíření stávající komunikace zároveň vybuduje zemní těleso pro budoucí trasu cyklistické stezky, která je navíc stavbou veřejnou a ne nějakým výmyslem soukromníka. Dopad na lesní pozemek je minimální, nejde o likvidaci v hektarech Takže můj dotaz zní. Neprojektoval někdo v poslední době jakoukoliv pozemní komunikaci, kde musel provést zábor pozemků s funkcí lesa ve vlastnictví Lesy ČR a dostal souhlasné stanovisko s nějakými podmínkami? Pokud se tu někdo takový najde, tak prosím o kontakt na radim.cech@outlook.cz Díky
|
|
R.C.
OSTRAVA |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,109 sekund.