Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy CAD Studio [www.cadforum.cz]
Česky Slovensky English Deutsch
Přihlášení:
▶ Registrace

 právě nás čte: 3636 
RSS tipy RSS kanál - CAD tipy
RSS diskuze RSS kanál - CAD diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy CAD Studio - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Autodesk uvádí GPU verzi rendereru Arnold 5.3

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
CAD Studio Blog RSS Zobrazit panel
RSS roboti
RSS roboti

Přihlášen: 20.lis.2009
Stav: Offline
Bodů: 178
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace CAD Studio Blog RSS Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Autodesk uvádí GPU verzi rendereru Arnold 5.3
    Zasláno: 20.bře.2019 v 07:53
Autodesk dnes uvolňuje novou verzi fotorealistického rendereru Arnold pro Maya, 3ds Max a další vizualizační aplikace. Arnold nyní kombinuje výkon a flexibilitu CPU a GPU rendereru. Dokáže využít výkon jednoho nebo více grafických procesorů (grafické karty, GPU) pro velmi rychlý interaktivní rendering scény. Uživatel si v jednom prostředí jednoho produktu může volit výpočet renderingu na CPU nebo

Viz pokračování...

CAD Studio Blog - oficiální blog firmy CAD Studio
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 8526:Jak využít CUDA GPU pro urychlení renderu v 3ds Max?
Tip 11459:V 3ds Max 2018 mi chybí renderer Mental Ray i Arnold.
Tip 11920:Jak v 3ds Max získat chybějící "Revit 2018 Interoperability Tool"?
Tip 10756:Mental Ray rendering akcelerovaný pomocí GPU v 3ds Max.
Tip 11466:Bude můj procesor podporovat SSE4.2, vyžadované multimedia aplikacemi?
Tip 9312:Proč mi mental ray rendruje v 3ds Max verze 2014 pomaleji?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,234 sekund.