Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy CAD Studio [www.cadforum.cz]
Česky Slovensky English Deutsch
Přihlášení:
▶ Registrace

 právě nás čte: 2907 
RSS tipy RSS kanál - CAD tipy
RSS diskuze RSS kanál - CAD diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy CAD Studio - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Průnik dvou trubek?

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Berger.h Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 20.srp.2020
Lokalita: ČR (ÚL)
Používám:
inventor
Stav: Offline
Bodů: 3
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace Berger.h Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Průnik dvou trubek?
    Zasláno: 20.srp.2020 v 16:37
Dobrý den,
omlouvám se možná za trivilaní dotaz, ale kolega, který to u nás kreslí má dovolenou a já jsme spší přes praktické relizace a tak se pokusím popsat na vyrobním postuu co to vlastně chci.

Mějme první válec průměru řekněme 500mm a výške 150mm v relu vznikne zakuržením z plechu .
Mějme druhý válec průměru 100mm a délky 150mm , tentokráte klasická trubka.
no a my ted chceme tyto dva válce svařit tak, aby osa menší trubky byla tečnou té velké trubky.
Jinak čečeno v plechu z kterého bude velká trubka je potřeba vyříznout eliptickou díru a naopak malou trubku je třeba zkosit tak aby to na sebe pasovalo a dalo se svařit.

Ja bych to potřeboval nakreslit v Inventoru tak abych si mohl vytisknout vyhles otvoru v plechu 1:1 a podle něj diru vyříznout nebo vypalit.
To samé pro malou trubku i když tam vlastně ani nevím jak to z papiru dostnu na trubku abych to mohl uříznout. No asi mi stačí uhel a o kolik to bude třeba obrousit kvuli krohovitosti spoje.

Poradíte?


Zpět nahoru
issin Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 11.čvc.2015
Lokalita: ČR (ZL)
Používám:
Inventor
Stav: Offline
Bodů: 424
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (1) Poděkování1   Citace issin Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 20.srp.2020 v 19:00
Zkuste se inspirovat tímto videem https://youtu.be/8xhM3UdljB8 to co vás zajímá je někde okolo 1:03:00. Ale doporučuji video zhlédnout celé.
Zpět nahoru
Berger.h Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 20.srp.2020
Lokalita: ČR (ÚL)
Používám:
inventor
Stav: Offline
Bodů: 3
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace Berger.h Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 23.srp.2020 v 13:15
Děkuji zadařilo se.

když bylo odkazovné video o top-down modlelování nedá mi se  nezeptat.

I z toho mála ce jsem se v invertoru naučil často tápu jak nějakou věc udělatm z těch x možností o  kterých vím (o Y o kterých nevím nemluvě) prívně a nejlépe.

Řekněme, že chceme z jeklu 20x20x2 svořit krychly o hraně 100mm.

1. V náčtrtu  nakreslím obdélník 20x100, pak mu oriznu konce poduhlem 135 a 45 St.
    V 3d vysumu o 20 a následně pomkcí vysunutí a pomcného čtvece 16x16 udělam díru v profilu
    Tim mám hotový Dil1
2. V náčtrtu  pomoci dvou čtvercu  20x20x a 16x16 + v 3D vysunutí o 60mm vyrtvořím Dil 2
3. Následně pomocí vazeb z 8 dilů 1 a 4 dílů 2 složím krychly. Sváry popuižji jen kosmetické

Je nějaký vhodnější způsob jak řešit takovou pimitivost?








Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
CAD Studio s.r.o.

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 19357
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace Vladimír Michl Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 23.srp.2020 v 13:22
Asi generátorem rámových konstrukcí - viz např.:



Vladimír Michl (moderátor)
CAD Studio s.r.o. - www.cadstudio.cz
(podporu najdete na helpdesk.cadstudio.cz)
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 10851:iLogic - jak ve výkresu zpracovat materiál a cestu součásti?
Tip 11550:iLogic: Spuštění externího procesu s parametry
Tip 9476:Ukládání DWG kopie IDW výkresu pojmenované podle revize.
Tip 8717:Jak ve výkresu zobrazit těžiště podsestavy?
Tip 9467:Automatické publikování schválených výkresů z Inventoru.
Tip 9341:Použití iLogic na rozklad jména IPT souboru a naplnění iVlastností.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,406 sekund.