Spuštěn nový vzhled portálu CADfórum.
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 117.000 registrovaných u nás, celkem 1.088.000 registrovaných (CZ+EN), přes 54.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový Inženýrský kalkulátor, Průvodce CAD převody, Konvertor barev, Prohlížeč USD souborů.
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 117.000 registrovaných u nás, celkem 1.088.000 registrovaných (CZ+EN), přes 54.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový Inženýrský kalkulátor, Průvodce CAD převody, Konvertor barev, Prohlížeč USD souborů.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Peter Jirat ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3940 |
![]() Zasláno: 11.čvc.2022 v 09:22 |
Jsme jediná firma, kde blbne přihlašování v T4R v Revitu a uživatel nedostane licenci (a je chyba někde na naší straně), nebo to nefunguje i někde jinde?
Už se to řeší dva měsíce a zatím se úspěch nedostavil :-( Verze 3.3.2 |
|
![]() |
|
splonk ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 25.lis.2006 Lokalita: ČR (Pha) Používám: AutoCAD/ACA'21, '24, RVT'21, '24 Stav: Offline Bodů: 1273 |
![]() |
Zdravím, mne se stává, že to po mne chce se znovu-přihlásit -> podobné dialogové okno, ten červený text je ale jiný, méně drsný :-). Vysledoval jsem, že se mi to děje jak pracuji na třech PCs. Řešením je ale jen znovu naťukání hesla,... dál už to neřeším. Kolegové problémy nehlásí...
|
|
JASponza
ACA (AutoCAD) 21, 24 RVT 21, 24 Win 10, 11 x64 |
|
![]() |
|
Peter Jirat ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3940 |
![]() |
Problém na straně Holixa odstraněn (špatný datum expirace), teď už to snad bude fungovat.
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,141 sekund.