
Diskuzní fórum, poradna
|

Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Peter Jirat ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3912 |
![]() Zasláno: 11.čvc.2022 v 09:22 |
Jsme jediná firma, kde blbne přihlašování v T4R v Revitu a uživatel nedostane licenci (a je chyba někde na naší straně), nebo to nefunguje i někde jinde?
Už se to řeší dva měsíce a zatím se úspěch nedostavil :-( Verze 3.3.2 |
|
![]() |
|
splonk ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 25.lis.2006 Lokalita: ČR (Pha) Používám: AutoCAD/ACA'21, RVT'21 Stav: Offline Bodů: 1231 |
![]() |
Zdravím, mne se stává, že to po mne chce se znovu-přihlásit -> podobné dialogové okno, ten červený text je ale jiný, méně drsný :-). Vysledoval jsem, že se mi to děje jak pracuji na třech PCs. Řešením je ale jen znovu naťukání hesla,... dál už to neřeším. Kolegové problémy nehlásí...
|
|
JASponza
ACA (AutoCAD) 2021, RVT 2021 Win 10 x64 |
|
![]() |
|
Peter Jirat ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3912 |
![]() |
Problém na straně Holixa odstraněn (špatný datum expirace), teď už to snad bude fungovat.
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,766 sekund.