
Diskuzní fórum, poradna
|

Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
fajdaurel@gmail.com ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 10.čer.2022 Lokalita: Slovakia Používám: AutoCAD, Revit Stav: Offline Bodů: 15 |
![]() Zasláno: 14.říj.2022 v 12:49 |
Zdravím, máme školskú licenciu a zbadal som že v poslednom čase pri aktivácii a zadaní licenčným čísiel strašne dlho sa točí až po 15s vypíše chybovú správu: Doba vyhrazená pre tuto relaci vypršela. Pričom PC ako delo a net 800Mbitov/s.Na edu podpore so strojmi sa neoplatí komunikovať. Máte niekto návrh.Fajd
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21265 |
![]() |
Pravděpodobně je nějakým způsobem blokované online spojení na licenční server a ověření licence. Prověřte prosím na vašem firewallu, resp. proxy serveru spojení na tyto online služby:
|
|
![]() |
|
fajdaurel@gmail.com ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 10.čer.2022 Lokalita: Slovakia Používám: AutoCAD, Revit Stav: Offline Bodů: 15 |
![]() |
Čisto holy nový notebook, len windows10 home , žiadny antivír, vypnutý Windows Defender Firewall a aj tak mi to robí. Sranda že keďže som koordinátorom školských licencií mne prichádzajú na mail registrácie, pride mi mail o úspešnej registrácii napriek tomu že na notebooku to neprejde
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21265 |
![]() |
Pokud aktivace proběhne a aplikace se o ní jen "nedozví zpátky" , je to právě ukazatel nějaké bloknuté komunikace. Ten notebook je přímo v internetu, ne na nějaké školní síti za firewallem? |
|
![]() |
|
fajdaurel@gmail.com ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 10.čer.2022 Lokalita: Slovakia Používám: AutoCAD, Revit Stav: Offline Bodů: 15 |
![]() |
Problém je v tom že žiakovi doma sa objavil tento istý problém. Skúšal to 2 dni zo 10krát potom mu prebehla aktivácia. Ja som dnes skúšal na novom notebooku v škole, potom doma neprešlo. Dokonca som nainštaloval a skúsil aktivovať na synovom PC, tá istá chyba. Vyzerá to tak že Autodesk má nejaký problém pri licencovaní. Len ich EDU podpora je katastrofa, ako by som komunikoval so strojmi s vymazanou pamäťou
|
|
![]() |
|
masa1 ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() ![]() Přihlášen: 25.led.2006 Lokalita: ČR (PL) Používám: Abaqus, NX, Inventor, AutoCAD 2018 Stav: Offline Bodů: 387 |
![]() |
Dobrý den. Nemáte spuštěnou nějakou VPN? Já se z domova nemohl přihlásit na počítač v práci, protože na domácím NB běželo AVG Secure VPN. Stačilo VPN vypnout a přihlášení fungovalo.
|
|
Mašek
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 1,188 sekund.