Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Sekání CADu při kliku na blok |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
frycar
Diskutér Přihlášen: 01.úno.2017 Lokalita: ČR (JM) Používám: AutoCAD 2016, AutoCAD Civil 2016 Stav: Offline Bodů: 13 |
Téma: Sekání CADu při kliku na blok Zasláno: 03.lis.2022 v 13:03 |
Zdravím, při kliknutí na blok v jakémkoliv výkresu, se tento výkres sekne, je to v rozmezí cca 3 sek. když výkres obsahuje jen jeden blok až po cca 10 sek. když je jich tam více. Je možné, že došlo ke změně určité proměnné která toto chování způsobuje? Regenerace ani restaurování výkresu nepomáhá, dělá to i v novém výkresu. Před několika dny to běželo normálně. Děkuji za rady.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21490 |
Zasláno: 03.lis.2022 v 13:09 |
Nejspíš bude blok nějakým způsobem poškozen nebo obsahuje velké množství nějakých doplňkových dat - můžete ho sem poslat?
|
|
frycar
Diskutér Přihlášen: 01.úno.2017 Lokalita: ČR (JM) Používám: AutoCAD 2016, AutoCAD Civil 2016 Stav: Offline Bodů: 13 |
Zasláno: 03.lis.2022 v 14:04 |
Dělá to prakticky jakýkoliv blok, i třeba jen vytvořen z úsečky či křivky.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21490 |
Zasláno: 03.lis.2022 v 14:53 |
Pro jistotu zkuste vypnout
GALLERYVIEW a
BLOCKMRULIST, popř. resetovat profil - viz https://www.cadforum.cz/cz/vychozi-nastaveni-cad-aplikace-reset-uzivatelskeho-prostredi-tip10362
Ale může to být i např. nekompatibilitou verze operačního systému.
|
|
zdrk
TOP uživatel Přihlášen: 03.kvě.2007 Lokalita: ČR (KV) Používám: Začínám bojovat s AutoCad 2015 respektive BDS 2015 Stav: Offline Bodů: 1790 |
Zasláno: 04.lis.2022 v 07:39 |
A co klasický problém se spomalením - měřítka a filtry hladin?
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,641 sekund.