ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.000 registrovaných u nás, celkem 1.091.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoRozmazání textury

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
pepeecz Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 22.úno.2014
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
3DS MAx2013
Stav: Offline
Bodů: 3
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Rozmazání textury
    Zasláno: 22.úno.2014 v 22:13
Zdravím, moc dlouho v 3DS max nedělám a mám tu první, problém, který se mi nedaří delší dobu vyřešit. Jedná se o rozmazání textury. Zde je obrázek pro pochopení
Připojené náhledyPřihlaste se pro zobrazení plné verze - 54901/robot_rozmazany.jpg

Polygony od očí dolů byly dělány pomocí kopírování "edge", v podstatě jakýmsi roztahováním. Jde mi o to aby textura byla na všech místech nerozmazaná, jde o textu z V-Ray 2.30. 

Vím, že bych objekt mohl udělat znovu Extrudováním, ale chci vědět, zda to jde řešit jen v texturách.

Doufám, že jsem problém vysvětlil dostatečně srozumitelně a prosím o radu =)
Zpět nahoru
pepeecz Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 22.úno.2014
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
3DS MAx2013
Stav: Offline
Bodů: 3
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 23.úno.2014 v 23:42
Tak nakonec jsem projel pár tutorialů s mapováním a našel jsem řešení. Zjistil jsem že to bylo až moc jednoduché a tak se omlouvám, za "hloupý" post. Nicméně kdyby někoho zajímalo řešení tak to vyřešil modifikátor UVW Map. Zde je hotový výsledek.
Připojené náhledyPřihlaste se pro zobrazení plné verze - 54901/alley_head_small.jpg

Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 4868:VIPZměna textury řezu v pohledu Inventoru.
Tip 3502:VIPNedokumentované triky s texturami v Inventoru.
Tip 5316:VIPRastrové šrafy 2D objektů - standardní funkcí AutoCADu.
Tip 8821:Jak zobrazit v editačním výřezu materiály s texturami?
Tip 7393:Editace materiálů AutoCADu 2011 - velikost textury.
Tip 7951:Plastické průhledné "3D" materiály Inventoru.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,125 sekund.