Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.000 registrovaných u nás, celkem 1.092.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() Zasláno: 30.srp.2011 v 08:21 |
Zdravím,
mám Vault Server 2010 na počítači 64-bitovém s Win7. Chci obsah přenést na jiný počítač - 32-bitový s XP. Udělal jsem backup stávajícího úložiště na cílovém počítači nainstaloval Vault Server. Jenže při pokusu o obnovu mi píše, že obnova selhala, protože záloha obsahuje produkty, které server nepodporuje (?).
Je problémem verze OS nebo verze Vaultu? Jak jinak přenést všechna data úložiště (nastavení není kritické - uživatele si tam klidně nadefinuji znova).
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21898 |
![]() |
Zřejmě se pokoušíte obnovovat na nižší verzi Vaultu, což z databázových důvodů nejde. Viz tip:
|
|
![]() |
|
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() |
No tak pitomej ještě nejsem. Ale dodatečně jsem si uvědomil, že jsem po instalaci neaplikoval service packy. A vím, že bez nich mi to i dříve zlobilo. Dnes už jsem to nestihnul - dám zítra zprávu, jak jsem dopadnul.
Zkusil jsem i okopírovat databázové soubory i soubory úložiště a připojit je k Vautu, ale i tady jsem dostal podobnou hlášku.
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21898 |
![]() |
Ano, to je jedna z příčin popsaných v tomto tipu.
|
|
![]() |
|
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() |
který jsem ze známých příčin nečetl...
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() |
Vyřešeno - Service pack
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,355 sekund.