Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.000 registrovaných u nás, celkem 1.091.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Mercury54 ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 16.čvc.2015 Lokalita: ČR (LB) Používám: Revit 2025 Stav: Offline Bodů: 9 |
![]() Zasláno: 09.srp.2021 v 10:18 |
Dobrý den,
narazil jsem na problém, který nejsem schopen vyřešit a mírně si již trhám vlasy. S novým počítačem jsem narazil na nemožnost naistalovat jakýkoliv produkt. Autodesk desktop app při instalaci vyhodí chybu 9, ale stáhne si potřebnou instalačku a jde tedy Desktop app naistalovat bokem. Skrze aplikaci jde spustit instalace jakékoliv aplikace autodesku, ale po pár vteřinách se jen stahování ukončí bez jakékoliv chyby či spuštění instalátoru. Instalace celé instalačky selže okamžitě, po výběru kam rozbalit data jen problikne ikona rozbalování a celý proces se bez chyby ukončí. Instalace přes webinstaller se spustí a po pár vteřinách stahování potřebnách souborů se ukončí s chybou, která není specifikována kódem. Je jedno zda se jedná o verzi produktu 19-22. Na vše mám licence, na jiném PC proběhne instalace na první pokus. Nejde naistalovat ani po čisté instalaci Windows 10. všechny ovladače a aktualizace aktuální. Všechny Net.Framework a Microsoft Visual C++ též aktuální. Vše spouštěno jako správce, antivir ani firewall nic neblokuje. Vyzkoušeno jak na systémovém, tak vedlejším disku. Proběhl reinstall Windows, ovladačů, Net.Framework, Microsoft Visual C++ a vyzkoušeno mnoho dalších rad. Specifikace předchozího notebooku: Intel i7 4720HQ, Nvidia GTX 960M, 16GB DDR3, Win 10 Pro Specifikace aktuálního notebooku: Intel i5 7300HQ, Nvidia GTX 1050, 16GB DDR4, Win 10 Pro Budu rád za každou radu. Upravil Mercury54 - 09.srp.2021 v 14:51 |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21882 |
![]() |
Zřejmě instalujete přes download manager. Raději si stáhněte kompletní instalátor z účtu Account a instalujte klasicky. Je to méně náchylné na různé problémy internetu a antivirů.
|
|
![]() |
|
Mercury54 ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 16.čvc.2015 Lokalita: ČR (LB) Používám: Revit 2025 Stav: Offline Bodů: 9 |
![]() |
Omlouvám se, špatně jsem použil stažení vs. instalace.
Žádný produkt nejde naistalovat ani jednou možností, tedy webinstaller, celá instalačka i skrze desktop app. A i samotná desktopová aplikace vyhazuje chybu při instalaci. A ještě doplním: Stažení celé instalačky je možné jen přes prohlížeč. Stažení skrze downloader/manager se spustí jen na pár vteřin a pak se bez chyby ukončí proces obdobně jako při rozbalování souborů viz první post.
Upravil Mercury54 - 09.srp.2021 v 15:02 |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21882 |
![]() |
Minimálně u té plné instalace by měla jít zjistit přesnější příčina z LOG souboru instalace (v Temp adresáři). Ale musí to být nějaká výjimečnost - např. kolize s antivirem, proxy filtrem, nedostatek místa na disku, omezená práva, apod.
|
|
![]() |
|
Mercury54 ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 16.čvc.2015 Lokalita: ČR (LB) Používám: Revit 2025 Stav: Offline Bodů: 9 |
![]() |
Ani po jedné z možností instalace neexistuje žádný log, zápis do registrů nebo jakákoliv data ve složkách Autodesk jak v program files, tak skrytých složkách v ProgramData a Appdata. Jen vytvořené prázdné složky Autodesk.
Místa je na všech discích dostatek, antivir je vypnut a na druhém PC je využíván stejný a při stejných instalačních souborech je instalace při všech třech možnostech bez problémů. Pro jistotu jsou složky jak se staženými daty, tak kam se budou instalovat programy ve výjimkách. Všude mám nejvyšší oprávnění, všechny instalace jsou spouštěny jako správce. Instalaci jsem zkoušel jak na systémový disk, datový nebo i externí disk a to jak umístěním instalačních souborů, tak místem instalace. To vše též bez rozdílu. Proto jsem už vcelku bezradný.
Upravil Mercury54 - 09.srp.2021 v 20:29 |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 1,156 sekund.