Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Vytváření reálně vypadající vody a písku |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Proclarush
Nováček Přihlášen: 31.říj.2005 Stav: Offline Bodů: 2 |
Téma: Vytváření reálně vypadající vody a písku Zasláno: 24.lis.2005 v 17:16 |
Potřeboval bych poradit jak se dá udělat povrch vody, vlny atd reálně
vypadající v animaci, především třeba narážení vln na břeh atd...dále
také jak udělat reálně a příjemně vypadající písek, normálně vypadá
dobře, ale po přidání světěl je více než nereálný, ať již používám
bitmapy nebo povrchy a bump efekty
|
|
sonicer
Zasloužilý člen Přihlášen: 20.čvc.2005 Lokalita: Czech Republic Používám: Revit, Autocad, Navisworks Stav: Offline Bodů: 222 |
Zasláno: 22.dub.2006 v 12:27 |
Da se to delat pres plugin Fluid ...na vse co tece fakt bomba a predevsim na animace co ty pozadujes;)
Jinak pro staticky obrazky staci mit dobrej shader .ja pouzivam mentalray render tak nevim jak ty ..ale pisek a bump ci dobra textura nestaci;) Zdravím |
|
Sonicer - Revit master, plugin developer
BimRvt.cz |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,414 sekund.